-diatrofiΓια μια υγιεινή διατροφή, πρέπει να στοχεύετε στα εξής:Απολαμβάνετε μια ποικιλία διαφορετικών φαγητών από κάθε ομάδα τροφών,τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά καθημερινά.Τρώτε μικρές ποσότητες λιπαρών τροφών και τροφών με ζάχαρη.Μειώστε τα «κακά» κορεσμένα λιπαρά και αντικαταστήστε τα με «καλά» μονοακόρεστα και πολυακόρεαστα λιπαρά.Προσπαθείτε να τρώτε δυο μερίδες ψάρι την εβδομάδα, εκ των οποίων το ένα να είναι λιπαρό.Προσπαθήστε να καταναλώνετε λιγότερο αλάτι.Αντικαταστήστε γαλακτοκομικά προϊόντα πλούσια σε λιπαρά, όπως το γάλα και το τυρί, με τα αντίστοιχα με χαμηλά λιπαρά.Βασίστε τα γεύματά σας σε αμυλώδεις τροφές όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά ή το ρύζι.Επιλέγετε προϊόντα ολικής άλεσης όπου είναι δυνατό.Εάν προσπαθείτε να μειώσετε τα επίπεδα χοληστερίνης σας, προτιμήστε τρόφιμα εμπλουτισμένα με φυτικές στερόλες: μαργαρίνη, γάλα, γιαούρτι και ρόφημα γιαουρτιού.Καταναλώνετε αλκοόλ με μέτρο.Προσπαθήστε να βάζετε λιγότερο αλάτι στη μαγειρική σας (π.χ. όταν βράζετε λαχανικά, φτιάχνετε ραγού, σάλτσες για ζυμαρικά κλπ.),και πάντα προτιμάτε φυσικό,ανεπεξέργαστο,ελληνικό αλάτι.Να απολαμβάνετε το φαγητό σας σε όμορφα στρωμένο τραπέζι με αγαπημένους,χωρίς πίεση και άγχος.

error: Content is protected !!